For forsikringsselskaper

Kvinne, illustrasjonsbilde

Volvat Medisinske Senter har avtaler med en rekke forsikringsselskaper, og vi utfører hvert år et stort antall konsultasjoner og operasjoner ved samtlige av våre enheter.

Timebestilling

Du kan bestille time via IRX-helsemail, kryptert mail eller telefon. Du kan også ringe oss for å få bistand til å sette opp konsultasjon/undersøkelse ved alle Volvat-sentre.

Våre forsikringskoordinatorer sitter samlet i Oslo og kan nås på:
22 95 76 76 eller forsikring@volvat.no

For behandling av øye, kontakt Volvat-ORBITA på:
47 77 92 22

Operasjon

Oslo: 22 95 75 67 
Bergen: 55 11 20 85
Fredrikstad: 69 30 23 70
Trondheim: 73 87 39 00
Tromsø: 77 66 48 50

Øyebehandling (Volvat-ORBITA):

Oslo og Fredrikstad: 47 77 92 22 

Leder Forsikring (KAM), Kari-Anne Haave

Kari-Anne.Haave@volvat.no
Tlf: 22 93 24 19
Mobil: 91 88 62 08

Avtaler

For mer informasjon om våre tilbud, spørsmål vedrørende nåværende avtale, eller du ønsker du å tegne avtale med Volvat, ta kontakt med Kari-Anne.Haave@volvat.no.

Fagdager og kundeaktiviteter

Volvat er opptatt av å gi ansatte i forsikringsselskapene faglig kompetanseheving. Hvert år inviterer vi derfor forsikringsselskapene vi samarbeider med til ulike faglige arrangement. Dersom forsikringsselskapene ønsker egne presentasjoner av ønsket spesialist eller om et tema, omvisning eller informasjonsdag på et av våre sentre, er dere alltid velkommen til å be om det. Vi tilrettelegger så godt det lar seg gjøre. 
Vi tar gjerne imot innspill til temaer forsikringsselskapene ønsker å lære mer om.
Det samme gjelder tjenester som ønskes av dere for å bistå forsikringspasientene. I Volvat ønsker vi å utvikle oss i tråd med etterspørselen i markedet. Kunnskapen om hva dette får vi blant annet fra forsikringsselskapene. Sammen kan vi gi og ta, skape forutsigbarhet hos hverandre, og gi pasientene det beste tilbudet.

Volvat har en egen kvalitetsorganisasjon, som hele tiden jobber med å gjøre Volvat bedre og sørge for at lovverk og etiske retningslinjer til en hver tid overholdes.

Samtidig kjøres kontinuerlige målinger av KPI’er internt og kundeundersøkelser eksternt, som hjelper oss å finne ut hva vi gjør bra og hva vi kunne gjort bedre.